4 Juni Wegenweb. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van maartenhendriks - WaarBenJij.nu 4 Juni Wegenweb. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van maartenhendriks - WaarBenJij.nu

4 Juni Wegenweb.

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2008 | Duitsland, Berlijn

De camping is geen aanrader naast de Duitse “Betuwelijn” en de A3. Weer veel te vroeg wakker ondanks de oordopjes. Na overleg met Michael over mijn route, filmt Claudia mijn vertrek.
Door zonnige dreven en kleine plaatsjes ver uit elkaar tuf ik met veel zelfvertrouwen de Duitse “Randstad” tegemoet. Darmstad is slechts een klein voorproefje van een verstedelijkt gebied. Het wordt allengs erger. De landkaart is bezaaid met rode voorrangswegen en oranjerode Autobahnen, minder overzichtelijk dan de draden van een spinnenweb. Hier loopt alles kriskras door elkaar. Ik voel me niet de spin in zijn web maar de prooi. Waarom wilde ik geen Tomtom?
De regen maakt de puzzeltocht nog wat lastiger. Ik spoel aan op een truckstop vlak voor Gross-Gerau. Morgen worstel ik me door de stedendriehoek Frankfurt, Mainz en Wiesbaden heen. Wish me luck!

  • 04 Juni 2008 - 18:59

    Theo:

    Geweldig om 'm ook eens te horen en zien rijden, op de valreep!

  • 04 Juni 2008 - 18:59

    Theo:

    Geweldig om 'm ook eens te horen en zien rijden, op de valreep!

  • 04 Juni 2008 - 19:01

    Theo:

    trouwens, het aantal pageviews is de tweehonderdduizend!!!!! gepasseerd. Een mijlpaal.

  • 04 Juni 2008 - 19:02

    Douwe:

    He Maarten, je bent weer bijna terug in de bewoonde wereld en weg uit de geciviliseerde.
    Zal wel afkicken worden!

  • 04 Juni 2008 - 21:26

    Mercedita:

    Hoi Maarten,

    In het filmpje mis ik 1 ding...Dat je elk moment begint te zingen:"Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal..."
    Het is altijd hetzelfde, of je nu korte tijd weg bent, iets langer of een hééééle lange tijd. Als je naar huis gaat, dan wil je ook echt naar huis. Geniet van de laatste kilometers zoals je dat het afgelopen jaar deed en kom goed thuis.'

    Groetjes van Mercedita

  • 05 Juni 2008 - 11:16

    Nella Vrolijk:

    Hoi Maarten,

    Ook ik merk nog niets van het paard dat de stal ruikt.....
    Misschien komt dat nog.
    Het is in ieder geval een teken dat je het geweldig naar je zin hebt.
    Veel succes en humor op het laatse gedeelte van je reis.

    Groetjes,
    Nella Vrolijk

  • 05 Juni 2008 - 17:01

    Aimy Jansen:

    Hoi meester.....
    ik heb al lang nix meer gezegt....(druk besig..met spelen:P) duzz doe ik het nu maar:
    hoi meester.....
    zo ik heb iets gezegt doeidoei

  • 05 Juni 2008 - 17:55

    Wim En Angélique:

    Ha die globe-trotter!

    Ruik je langzaam het thuisfront al??
    We wensen je véél kilometergenot deze laatse stukken.

    Uiteindelijk is het toch:

    "Country roads, take me home, to the place I belong......"

    Tot gauw!
    Groetjes Wim en Angélique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Een reis door Europa met tractor en pipowagen om mensen te ontmoeten, om te onthaasten en omdat het nu kan en straks misschien niet meer. Groetjes Maarten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 493928

Voorgaande reizen:

01 Juli 2007 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: